Klänningen, a girls best friend

Har köpt lite klänningar till mig. Varav en kom förra veckan och en damp ner i brevlådan idag.
Finns inget bättre än lite tröstshopping, man kan ju definitvt inte tröstäta för då lär man ju aldrig hitta nån ny man :)
Nu ska jag ta tag i mig själv och storstäda här hemma. Måste ha saker och göra heeeela tiden för inte slippa tänka på mitt nya liv som singel. Är allt lite jobbigt!

Fick en inbjudan till en stor konferens i Malmö den 27:e april. Lät jätteroligt! Ska prata mer om det på fredag med restan av Näktergalen-gänget.

...och ikväll ska jag på teater och se Hantverkarna med mamma. Trevligt trevligt..

Imorgon blir det besök hos Nea och lilla Elvira. Ska bli jättemysigt och träffa dem igen och den här gången ska jag inte glömma ta lite bilder på den lilla sötisen :)

The dresses:






Kommentarer
Postat av: Ess

haha, jag borde nog ta efter ditt beteende och tröstshoppa istället för att tröstäta. Men det är ju så GOTT :D

2010-03-01 @ 21:37:53
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: Frida

vilka underbara klänningar! blev sjukt avis nu!

2010-03-02 @ 10:16:07
URL: http://johnssonfrida.bloggplatsen.se/
Postat av: Carina

Vilka fina klänningar, nästan lika fina som dig gumman :D



Ha en bra dag!!!

2010-03-03 @ 08:38:30
Postat av: Anonym

Du gör helt rätt i att unna dig lite snygga klänningar gumman! Dom va grymt fina kommer sitta som en smäck på dig ;)

2010-03-18 @ 22:35:25
Postat av: Evelina

men hur gör du för att inte tröstaäta?!

2010-03-23 @ 18:33:40
URL: http://evvisen.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0