Tentan avklarad, dags för nästa

Ja, och gårdagen bjöd på bra nyheter för lilla mig! Fick bannemej VG på fysiologi tentan. Det kan man kalla lycka! 50% av klassen fick underkänt vilket ändå är en relativt låg siffra. Tidigare har det legat på 70-80% som inte har klarat det. Nu är det bara för mig att hoppa in i läkemedelsberäkningen och omvårdnad som jag ska tenta av nästa fredag! Usch då är det två tentor på en dag!! Nog nådigt då?
och på läkemedelsberäkningen får man inte ha ett enda fel för då blir du underkänd.

Vad har mer hänt på sistonde? Allt möjligt. Var i Berlin, mkt trevligt. Besökt pappa & Suzz, mkt trevligt det med. Festat allt för mkt under Jul och nyår, men det var väldigt trevligt det med.
Alla mina pengar är slut. Januari är en alldeles för lång månad, me not like. Väntar på ersättningen från Näktergalen där jag ska få en tusenlapp nu i Januari, sen de resterande två kommer i April när Näktergalenprojektet är avslutat!
Shit tänk 2000:- extra. Där snackar vi en förmögenhet :) Nä nu ska jag bege mig ut i sommarvärmen med vovven min.

I´ll be back :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0