Söndag 24/01-10, Vita tänder kanske?

Söndag igen... Har varit en lugn och skön dag. Har hjälpt mamma med lite städning och tjänat ihop lite pengar som sedan blev en betald skuld till henne :) Easy come easy go! Köpte ju lite underkläder och ett linne på Åhlens i går. Halva reapriset gillas starkt :) Det gillades till och med så mycket att jag var tvungen och pysa ner där idag igen men på söder den här gången. Blev en söt liten klänning, ett sett underkläder till Valentine och ett till par lycra trosor. Nu har jag i allafall så att det räcker året ut! Lägger ut bilder på det lite senare! Sen vann jag en aktion på tradera bestående av tandblekningskit. Ska bli super kul och testa. Inte för att jag är i så stort behov av det men lite vitare tänder skadar ju aldrig. Återkommer med resultatet sen när jag testat det.





Usch, jag har nu en tuff vecka framför mig. Upprop till den nya kursen som börjar i morgon. Ska läsa filosofi och omvårdnad. Låter inte så värst spännande eftersom filosofi verkligen inte är min grej. Fick knappt godkänt i filosofi A på gymnasiet. Hmm, men nu finns i allafall viljan att bli något vilket jag hoppas underlättar skolgången. Nu hädan efter så går jag i skolan princip varje dag, 9:00-16:00 utom i morgon. Sen veckan där på börjar jag 8:00 två dagar. Vilket innebär att jag måste ta mig ner till tåget redan 05:10. Där snackar vi omänskligt! Det jag vill komma fram till med detta är följande: Hur ska jag hinna med min träning om jag kommer hem så sent som 19:00?? Jag måste träna minst 2 ggr varje vecka, helst 4 för att få the summerbody 2010!

Nä nu är det Mat som gäller. Hajsing bajsing


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0