smoothie är the solution for the candysuuug

Nyss hemkommen från mitt brutala träningspass. 40 minuter på motionsbandet dvs bort med 300 kalorier sen lite arm och magövningar. Känner mig mäktigt stolt... sen blev det inom Santorini en runda där det bjöds på kaffe :)

Jag har ett mäktigt bra tips till er alla där ute som vill bli smala och fina till sommaren. Jag har lovat min kära vän mikkis att jag ska sluta äta godis, ett tag i allafall. Detta gör jag givetvis för min egen skull men det är lättare att hålla ett vad om man lovar någon. Äter jag en godisbit så ska jag bjuda henne på en tre-rätters. Hehehe Inte för jag har något emot att bjuda Mikkis på middag men så lyder i allafall vadet.

Problemet är att mitt sötsug fortfarande sitter i och för att bli av med det så slurpar jag i mig en smoothie på vaniljyoghurt, frusna bär och en halv banan. Nu vet jag att det finns massa socker i yoghurten men det är i allafall bättre än massa gottis.

Ser de inte smaskiga ut?



Bjuder också på en bild från nyår. Jag och mikkis i vårt esse :)



Nu är det dags att hoppa in i duschen! Adios amigos


Kommentarer
Postat av: Ess

Smoothies är världens godaste!! Jag måste nog införskaffa mig en mixer snart... och en frys...

2010-01-21 @ 13:26:12
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: Andréa

En frys kan ju vara en fördel att ha! mixer är för amatörer, man kan göra som de gjorde förr annars! Trampa söndes bären och slänga på yoghurten sen :)

2010-01-21 @ 15:34:50
URL: http://madmoisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0