Onsdag 20/1-10

Hejsan! Då var det Onsdag idag, gud vad dagarna går fort. Snart helg igen!
Idag ska jag bli utbjuden av mikkis och cilla. Har fått i uppgift att välja något ställe men har svårt att komma på något. Jag gillar ju Café viva starkt så vi får se vad tjejerna tycker om mitt förslag.

Nu ska jag ta en snabbrunda med hunden, sen ska jag köra några läkemedelsberäkningar för att sen pysa ner till gymmet på jakt efter min platta mage. Hahaha det lät roligt. Hrrmmm. Nä men sommaren är på intåg, jag känner det på mig. Fick en månads träning av Karlsson på Nautilus och jag tycker det verkar bra där. Hörde med Mikkis om aktiverum (tror jag det va) men där kostade ett årskort 4740:- Men hallå hur fasen tror de att studenter ska ha råd med det! Usch, blir så sur. Så det lutar åt Nautilus. Det är lagom stort, blandade åldrar och jag har hyffsat närma dit. Plus att ett årskort går på lite mer humana 3200:- En sak som jag måste höra med dem först är om man kan frysa kortet under sommaren! Känns onödigt att betala för träning om man ska sticka till grekland några veckor eller ta en sista minuten med morsan. Fast jag är iof tveksam till om det blir grekland överhuvudtaget. Eftersom jag är tjänsteledig så måste jag nog jobba större delen av sommaren på städ. Vi får se hur det går.

Nä som sagt, nu måste jag pysa.

Förresten jag fick hem den här klänningen/tunikan.
Vad tycks?







Kommentarer
Postat av: Ess

Oh, har du lust att titta efter min tvättbräda till mage också när du ändå är där?

2010-01-20 @ 16:45:47
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: Sofie

Va duktig du är som tränar :) Jag borde det oxå..Men kolla studentpriser på gymmet, det brukar finnas..fast det kanske kostar så mycket för studenter oxå.

By the way I like the tunika verrry mucho ;)

Kramar

2010-01-21 @ 16:32:16
URL: http://cookiejoon.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0