Måndag 25/1-10 och det är fortfarande låååång tid kvar till sommaren

  Idag är jag så nöjd med mig själv. Spenderade hela förmiddagen i skolan därefter begav jag mig till Sjukhusbiblioteket och lånade lite böcker, sen åkte jag hem, hämtade Donna och gick en promenad med henne, lämnade tillbaka Donna till damen som passar henne och stack ner och tränade. Blev hela 17 minuter på crosstrainern och 24 min på bandet. Efter träningen hjälpte jag M med att koppla in och hänga upp hennes nya lampa för att sedan börja tvätta och äta kvällsmat! Visst har jag varit produktiv! Inte ofta det händer. Haha
Nu har jag precis tagit en välförtjänt dusch och ska snart börja vika min tvätt.
Puuh. Så tyvär har jag inte tid och sitta här längre. Vi hörs i morgon kära vänner





God natt &  på er!


Kommentarer
Postat av: Carina

Vad duktig du är, fortsätt så :) Jag tycker det är helt underbart skönt att träna, kan inte förstå att man inte tagit sig tid till det innan.



Ha det så bra och pussa lilla Donna :)

2010-01-26 @ 09:51:06
Postat av: Andréa

Eller hur! Det blir lite som ett gift. Hoppas bara den här känslan håller i sig. Så att man inte slutar och hämnar på sofflocket igen :)

2010-01-26 @ 21:03:51
URL: http://madmoisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0