Lördag 16/1-10

Nu ska jag bege mig till min moster som är receptarie på apoteket och få lite undervisning i farmakologi.
Tur att man har lite kontakter *hoho*
Sen ska jag fixa till lite enkel mat ikväll, närmre bestämt tortillas. Får ta hand om min pojk nu när han har gått och blivit förkyld en tredje gång inom loppet av 2 månader. Helt crazy! Smittar han mig en tredje gång så kommer jag bli lack. Trött på att gå och snörvla hela tiden.



Har varit en runda på familia med mamma. Fick fönstershoppa lite. Köpte lite kläder på Gina, Lindex och Cassels i min fantasi. I verkligheten blev det bara lite hundmat och människoföda. Tråkigt värre!




Gud vilken söt hund man har om man jämnför med freaket på bilden :)
Ha en super mysig kväll för det ska jag ha!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0