Fast money

Var på bio i Lund i går med käraste. Vi såg Jens film Snabba cash. Mucho bra.
Nog det bästa sverige har kommit med på länge. Väldigt osvensk och full fart hela tiden,
men den var ärligt talat lite jobbig att se. Vill inte säga för mkt om det är någon där ute som ska se den.
Men en sak är säker. Fy fasen så äcklad jag blev av de "jet-setarna"! Hur kan man vilja vara delaktig i en sådan fruktansvärd ytlighet. Blää. Synd att jag inte läst boken innan för enligt S så hade de uteslutit några viktiga detaljer i filmen, bland annat om JW syster...

Nu måste jag skynda, ska ner och träna med karlsson på Nautilus. Typ 4 månader sedan jag rörde ordentligt på fläsket.
Så det ska bli trevligt.


Kommentarer
Postat av: Jessica

Jag som läste boken tyckte filmen var überkass! haha Men men, böcker brukar vara bättre än filmen, men jag hade nog förväntat mig mer av filmen. Håller med om att de uteslöt väääldigt mkt i filmen som de borde ha haft med!

2010-01-18 @ 15:01:31
URL: http://krankenschwester.blogg.se/
Postat av: Ess

Herregud vad allt går snabbt i den här världen! Snabba cash har jag inte ens hunnit LÄSA och nu finns den redan på film :P Kanske mer säger något om mig än om samhället iofs... jag som såg Twilight för första gången igårkväll...

2010-01-19 @ 11:08:46
URL: http://fucktabulous.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0