Curling, ja tack

Bästa köpet hittills i år:

Har fryst som en uteliggare denna vintern. Så jag rånade tyvärr mitt lilla sparkonto igen för att få råd till dessa.
Men gud så sköna. Fårskinn, do i have to say more? Sen kan jag inte bestämma mig för om de är snygga eller riktigt "hajk"-fula. Med hajkfula menar jag en kvinna i sina bästa år med fjällrävenryggsäck, goretexjacka och ortopediska skor från Ecco. Hmm nu snurra jag in mig på en fruktansvär generalisering men så blir det i bland.
En sak är säkert i allafall. De är mucho användbara i Svergies usla klimat!

Snart kommer Mikkis till mig och ska hjälpa mig med min fruktansvärta läkemedelsberäkning. Usch. Fick till och med ta hjälp av mina vänner på Facebook för att lösa en uppgift. Detta bådar inte gott! Alla rätt, pytsan. Jag är sååå körd. Nä om man ska ta och ställa sig vid spisen som en riktigt duktig husmor och laga till något.

Tjillivippen

Kommentarer
Postat av: Sofie

Dom där skorna har jag oxå haft ett öga på. Inte för att dom är dom snyggaste som finns men just för varmens skull..vi med hund måste ju ha rediga skor på fötterna.

Grattis igen för tentan, måste kännas asskönt.

När det gäller det där med dropp och beräkningar så usch usch usch. Jag hade lite sånt på matten och fy det är inte lätt. Håller alla tummar och skickar massa lycka till kramar!

2010-01-14 @ 13:26:50
URL: http://cookiejoon.blogg.se/
Postat av: Anonym

lycka till dig ska det stå :S

2010-01-14 @ 13:28:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0