Power yoga

God morgon eller god middag snarare...
Jag var på power-yoga med Linda i går.
Herregud vilket pass. Har aldrig varit mer om något värre i träningsväg.
Jag känner mig helt mörbultad idag. Kunde knappt komma ur sängen.
Det känns som jag har 40 små blåmärken baktill på ryggen men det är bara en bekräftelse på att det var en bra träning. Kommer lätt gå på det fler ggr. Kanske till och med nästa lördag, då borde ju träningsvärken ha försvunnit ;)

Sen jobbade jag natt på sjukhuset. Hade beredskap med gulliga Lendita.
Vi jobbade från 15:30 till 00:00 och hade i princip och göra hela tiden + att vi fick lite extra och pyssla med eftersom vi råkade ha sönder tvättmaskinen eller nått :)

Idag ska jag jobba natt igen och sen bege mig till Kristianstad i morgon.
Puuhh kommer nog vara aningen trött, får hoppas att jag kan somna direkt efter jobb.
Eller.. hmm det kan jag ju inte, måste packa i hop lite saker som jag ska ha med mig till pappsen också...
Jag ska åka till honom direkt efter jag träffat upp mina klassisar på högskolan.
Han behöver få i sig lite ordentlig mat nu när suzanne inte är hemma.
Han har, om jag känner honom rätt, levt på mamma findus nu i två veckor. Pratade med honom i fredes då åt han pommes, utan något annat till. Haha
Lata män!

Donnas extra-matte ska ta hand om henne tills på ons el torsdag.
Eftersom pappa tycker synd om sin katt som hade tvingats vara ute i snön om Donna följt med.
Vad ska man säga? Casper är hans allt :)

Nä nu ska jag försöka röra lite på mina ömma muskler innan det är dags för speltbullar och tomatsoppa hos mammsen.

Ha en supermysig söndag!

Adios

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0