Österlen

Då har vi skickat in början på vårt paper. Bakgrund, syfte, metod, sökschema, referenslista och lite metoddiskussion är skrivet. Usch säger jag bara. Skriver tio gånger hellre en salstenta. Man kan ju hålla på att och schystera (stavas det så?) i evigheter och blir ändå aldrig riktigt nöjd. Är hos pappsen nu och har haft den lataste dagen på länge. Har fortfarande inte varit utanför huset och klockan är 16:30! Illa. Får väl dra på mig stövlarna och ta en titt på tjurarna åtminstonde. Dra in den härliga gösseldoften och njuta av allt som lannet har att erbjuda. Katten har fortfarande inte visat sig för mig. Den sprang in i huset i går och begav sig direkt upp på övervåningen. Jag förknippas väl med en agressiv, svart ligisthund som aldrig slutar skälla, men kattaskrället borde väl fatta att den lilla ligisten inte är här vi det detta laget. Har till och med mutat katten med kyllingfile, men vägrar ändå komma fram. Aja när hungern sätter i gång på riktigt visar den väl sig till slut.

Bjuder på lite härliga vinterbilder från lannet...






 

Kommentarer
Postat av: Ess

sv: njae det där var faktiskt citerat läraren, men boken vi har är en av Johan Cullberg... men sen har vi inte supermycket vikt på psykologin heller så vi ska nog inte gå in så djupt i det!

2010-02-09 @ 17:59:01
URL: http://fucktabulous.wordpress.com
Postat av: cecilia

istapparna ser ju livsfarliga ut! akta dig! justera heter det nog tror jag :) ha det så skoj i cillaröd :P

2010-02-10 @ 01:03:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0