Tuffar fram och tillbaka....



Min vardagsutsikt. Börjar redan tröttna på den! ;)

Kom precis hem från att ha kört mannen till jobb. Är man snäll eller vad?
Ska strax bege mig till mamma och putsa fönster.
Har alltid så roliga saker för mig på min "lediga" tid.
Gjorde färdigt det sista individuella delprovet i går kväll.
Gick snabbt och enkelt. Skulle bara granska en hemsida och analysera sidans trovärdighet.

Sen från klockan 15:00-20:00 är det beredskapsdax på jobb!
Hoppas fan att ingen ringer in mig 10 minuter innan jag slutar, med min tur lär det väl säkert inträffa.

Igår beställde jag min fysiologibok. 519:- fattigare. Hur fasen kan man göra studentlitteratur så jädrans dyrt!?
Förstår inte det! Kanske det man ska satsa på? Skriva tråkiga pluggböcker och sälja dem snordyrt.
Sno nu inte min affärsidé ;)

Sen ska jag bege mig till bibblan och kika om de kanske har en mikrobiologibok som man kanske skulle få låna!
Så slipper man lägga ut dem 300:-

Det var väl allt för den här gången. Nä just det! Jag ska ut och festa på lördag! Nån som vill med?

Kramar



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0