Shopping makes me happy

Jag klickade hem lite snygga plagg från HM
Farligt och ha lite tid över :)






I dag har jag haft egna studier. Har faktiskt varit riktigt ambitiös och nästintill blivit färdig med min Etikdisskusion.
Känns skönt att för en gång skull planerat sina studier så att man inte står där med allt arbete dagen innan deadlinen. Men jag måste bara nämna att den kursen jag läser nu, Introduktion till omvårdnad, är riktigt flummig! Arbetsuppgifterna vi får är difusa och man har svårt att förstå vad uppgifterna egentligen går ut på!
Som tur e så är jag inte ensam om att tycka så. Flera i klassen + gamla studenter har sagt samma sak.
Fast snart är den avklarad och en ny kurs tar fart, Medicinsk baskurs. Förhoppningsvis är den lite mer konkret.

Nä nu kom min lilla mor och kräver en kopp kaffe av mig.

Vi hörs my friend.

Ciao

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0