Partypics

Lite bilder från helgen.
I fredes var jag på personalfest och i går var jag på 80-års fest.
Marie och Annika firade sin 40års dag.
Super trevlig på båda ställena.
Fullspäckad helg med andra ord.

Haha och jag vann förresten en t-shirt på personalfesten.
Där satt en trubadur och spelade lite soft musik och så skulle man sjunga refrängen om man kunde den.
Givetvis ställde jag mig upp och sjöng så högt jag bara kunde.
Man har mamma och pappa och tacka för att man kan creedence clearwater revival texterna.
Kan ni: Have you ever seen the rain?
För det var den jag gormade ut .




Eliterna på plats :)






Söta Anne och Lendita



Mitt snygga vinstpris.
En T-shirt där det står verksamhetservice på framsidan och "Jag kan serivce" på baksidan.
Lätt jag ska ha den på Cardan nästa ggr jag går ut och svänger mina lurviga.

Sen har vi gårdagen i bilder.



Det blev en del dansande...



Carro, Linda & Jag



Vi har fullt upp med vårt dansande...



En liten tomte stack upp mellan mig o Karlsson :)



Samling runt bordet! Här har vi nog druckit 2 tequila Rose för mkt :)

Så ja, slut på det roliga. Mot vardagen igen.
Fast jag ser fram emot denna veckan.
Åker på Internat till Åhus på tisdag med klassen.
Ska försöka ta många bilder.

Ha d fint så ses vi igen, Hoppas jag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0