Pablo update...

Här kommer lite bilder från i onsdes när jag och mammsen var i Halmstad och såg Pablo Fransisco.
Inte världens bästa kvalite då kameran på mobben suger men ni får hålla till godo.
Lite komiskt va det eftersom 98% av publiken var killar mellan 17-30 och där kom jag och mamma in :)

Pablo va bra om aningen lite uppspeedad. Hans crew han hade med sig va också bra men sen var där en svensk som var urusel. Han va pinsamt dålig. När han kom in på scenen en andra gång buade publiken bokstavligt talat ut honom. Kan det vara en stå-up komikers värsta mardröm eller vad?!

Han avslutade givetvis med little tortilla boy... Snacka om en blivande klassiker..
Se videoklippet längre ner, Geni!
Sen gjorde jag ett torftig försök i att filma mannen, dock lyckades jag inte vända bilden så få inte nackspärr av videon :)






 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0