Ytlig lycka...

Idag fick jag hem mina kläder från HM.
Blev sjukt glad för alla plagg motsvarade verkligen min förväntan och de satt perfekt :)
Sen råkade jag beställa ett par urläckra skor från HM i går kväll...
Och nu ringde jag och la till en svart tröja i beställningen...





Fick inte fram en bra bild på skorna idag eftersom de tydligen har sålt slut men det är iaf nr 12.
Hoppas nu att de är någerlunda sköna för annars får jag ta och skicka tillbaka dem.

Nu är min klädbudget slut för denna månaden :/

I helgen shoppade jag också lite...





Ett par svarta enkla byssor som jag köpte på Tam Tam 1499:- och 70% rabatt :)
Så de gick loss på rimliga 450:-

 

Kofta från Lindex 299:- Sen fick jag ett sms fr Lindex som gav mig 30% rabatt :)

Vilka fynd jag har gjort!! ;)



Sen köpte jag det här behändiga handdesinfektions-sprayet på Lindex för 39:-
Alltid bra och ha med sig, speciellt nu när man spenderar halva dagen med att pendla och röra på massa äckliga offentliga ytor. Snacka om arbetsskada :)



Ett par leggings med små runda "nitar" längs sidorna 149:- på Lindex

Sist men inte minst är kläderna från Hm... har ingen bild på den vita toppen men den ser ju ut som den svarta som jag visade längre upp.







Visst e klänningen helt underbar :) Åhhh vill ut och festa igen.
Var ute i lördes men kom hem efter en halvtimme cirkus :)
Eller det var kanske snarare en timme men det kändes som en halvtimme...
Hann inte ens dansa ngt.
Vi får ta en rematch snart igen Karlsson :D

Kommentarer
Postat av: MS

Ja var tog ni vägen i lördags? Tempel var inte detsamma utan er ;)

2009-09-29 @ 09:12:10
Postat av: Andrea

Jag blev snurrig i bollen så jag o karlsson bestämmde oss för att ge upp och inta sängen :D Men vi får ta en re-match inom snar framtid!

2009-09-29 @ 20:34:29
URL: http://madmoisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0