Jag & Donna har shoppat

Titta vilken söt vinterjacka jag hittade till Donna på Ö&B för 69:-
Den passade henne perfekt dessutom, i bland har man tur!
Visst blir hon söt i den...







Men hon gillar inte och gå när hon har ngt på sig, demonstrativt lägger hon sig ner :)

Sen fick matten också hitta ngt varmt och ha på sig i vintern :)

Så när jag va i Halmstad hittade jag detta underbara plagg på Monki.



Den gör sig inte rättvis på bild... Sen är den dessutom skrynklig efter att ha legat i påsen sen i Onsdes.

Oopps ;)



Åhhh i dag har jag jouren på jobb.
Har det mellan 8:00 - 16:00. Man kan ju säga att dagen har börjat bra än så länge...
Hoppas de inte ringer över huvudtaget :D

Dagens agenda:

- Kanske jobba :/ 
- Skriva det sista på min etiska essä
- Granska en hemsida, inriktad på omvårdnad
- Lämna tillbaka mammas laptop som mannen har lagat
- Äta steken som mannen tillagade
- Mikaellmarknad på fredriksdal

Ha d finast!
 

Kommentarer
Postat av: Carina

Vad söt Donna var i sin lilla jacka :)

2009-09-20 @ 17:16:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0