Mentor & Italiensk glass

Jag glömde visst informera om min gårdag!
Eftersom jag på förväg visste att det skulle bli en lååång dag i Kristianstad så tog jag bilen dit, del för att jag får en timmes sovmorgon men också för att det är så skönt och slippa alla jäkla stopp i hålorna på vägen hem :D
Körde ner och hämtade upp Vasso och se mot Da skoool.
Klockan 9 började vi med en muntlig diskussion om våra böcker som vi läst.
Där vi skulle peka ut en grunddömän från Suzie Kim och även sätta en princip till det.
Det gick enligt mig väldigt bra och alla i gruppen fick godkänt.
Etikgruppen som vi satt i var så himmla bra, synd att vi inte får ha kvar samma grupp till metodövningarna. När det var avklarat klockan 12 så satt vår enkätgrupp kvar och förberedde vår redovisning tills på torsdag. Vi ska göra ett rollspel om hälsa och omvårdnad :) Haha kommer nog bli underhållande och se.
Sen hade jag 4 ½ timme att försöka slå i hjäl, så vad gör man?
Först gick jag, Emelie och Frida hem till Emelies korridorsrum och åt lunch och snackade lite med henne korridorrsgrannar.
Sen gick vi till stan och tog en fika på Darins. Mums, Jag smällde i mig italiensk glass med smak av choklad och cookiedough och kaffe till det. Sen hade klockan redan hunnit bli mycket och det var dags och bege sig tillbaka till skolan för mentorutbildning. Jag blev där tilldelad en flicka på 11 år som bor precis vid skolan som tur är!
Ska bli kul och träffa henne den 10:e, men innan dess så ska jag på ett utbildningstillfälle igen nästa vecka.
Jippiee en till evighetsdag :) Nä nu ska jag hmm kanske sova lite till.
Sen halv tre är det dags och vaccinera Donnisen.

Avslutar med lite bilder från när jag & mamma var på fredriksdal och fikade förra helgen.

 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0