BIL = Problem

Snyft.
Ja idag har man då få sin allra första parkeringsbot.
Schysst, man hinner inte ens ha den i en vecka innan den ställer till problem för mig *jippie*
Men jag har i allafall lärt mig en läxa. Stå aldrig på Jönköpingsgatan första onsdagen i månaden det kostar dig 500 riksdaler!

Körde föresten till Kristianstad med Vasso idag. Hehe tog precis lika lång tid som det tar och ta tåget.
Med andra ord så var det inte speciellt tidsbesparande. Bara dyrt.
Men sen å andra sidan vågade jag inte köra med gasen i botten.
Dels var det hur mycket vingliga lastbilar som helt ute (Vet ej om de var akoholpåverkade eller om det var vinden)
Sen på hemvägen kom värsta skyfallet och jag ville inte råka ut för någon vattenplaning
+ att pappa tyckte jag skulle ta det försiktigt eftersom det är en olycksdrabbad väg.

Det var så synd om stackars Vasso som tvingades höra på mina gamla skivor från när jag hade Nissebilen -91:an.
Har inte bränt några skivor sen dess så det var Holymen och annan musik från 2000-talets början som kom ur högtalarna :D

Men i morgon är det bara och sätta sig på tåget igen och se fram emot personalfesten på kvällen.
Ska bli kul och träffa arbetskamraterna igen trots att det bara gått en vecka sedan jag "slutade"
Nu är det dags för lite Quinoasallad.

So long...



Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Gott det ska bli imorgon :D

2009-09-03 @ 20:36:08
URL: http://pussydoll.blogg.se/
Postat av: MS

När du köpte bilen kollade du inte parkeringsreglerna i ditt hood? ;)

2009-09-04 @ 10:47:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0