Åhusgården

Här kommer lite bilder från när jag & klassen var i Åhus.
Hade riktigt trevligt. Trivs redan jätte mycket.
Man kan sammanfatta de två dagarna med mat, mat och mat.
Vi åt konstant :) Sen spelade vi lite brännboll och jag fick en grym träningsvärk som sitter i än :)
Kan inte gå ordentligt. Hrrmm vaddå otränad?
Dags och ta tag lite i det här med motionen. Ska bara finna inspiration och ork :)






Söta Emelie & Jag



Ida, Fria och Malin.
Mina jätterara klassisar :)



Malin & Ida :)





Mina iskalla fötter. Inte någon medelhavsvärme här inte :)

... och i morgon är jag ledig från skolan.
Eller jag ger mig själv lite ledighet.
Har egentligen fadderträff men det känns inte lönt att pendla i 4 timmar för det.
Så jag ska passa på och tjäna lite extra gryn.
Städa och servera... Här e det många järn i elden :)

Peace out mofos ;) *kisses*

Kommentarer
Postat av: Sandra - en av alla läkarstuderande svenskar i Danmark

Vad trevligt ni ser ut att ha det! Ja lækarlivet ær hårt! Hittills har vi tillbringat mest tid med att bevisa att vi medicinstuderande ær bæst på att festa, så snart ær det væl dags att visa att vi ær bra på att plugga och læra oss saker också...

2009-09-10 @ 21:41:03
URL: http://lostindenmark.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0