Lite mer om dagen...

Men hallå där!
Som jag nämnde i ett tidigare inlägg så var det ju sista dagen i skolan idag, för den här veckan då.
Vi hade vår redovisning på vårt hälsoenkätsarbete och det gick över förväntan. Vi startade till och med en diskussion om kvinnliga och manliga roller i samhället och dess utveckling. Kul!
Sen slutade jag redan klockan 12 och kom hem betydligt tidigare än väntat. Skönt!

Lagade till vegetariska tacos på svampprotein. Faktiskt ganska gott och väldigt lätt tillagat.
3-4 minuter på spisen så var "färsen" klar. Bara och blanda ut med 2 dl vatten och 1 dl krossade tomater.
Tycker inte att man behöver äta så mycket kött. Inte på vardagarna i allafall.
Har gått över allt mer till Quorn och andra vegetariska produkter.



I morgon ska jag pysa till Väla med en go "gammal" arbetskamrat, ska bli kul och träffa henne.
Ska passa på och köpa en säck mat till Donna så jag har det för några månader framåt.
Även om hon behöver dra ner på maten eller i allafall godsakerna. Tydligen var hon way to- överviktig enligt vetrinären. Hon hade till och med fettvalkar påstod hon. Stackars lilla Donnisen, bara de andra vovvarna inte mobbar henne ;)
Så hädan efter ska hon bara få lite godsaker på helgena (får se hur länge det håller).

Sen fick jag hem en lite väst här om dagen. Söt va!



Nu ska jag hålla helg!
Återkommer i morgon

Sov sött my friends.


Kommentarer
Postat av: Amanda

Sv; Ja, han är så goo :) Åh ja, jag såg bilderna på din tjej några inlägg ner här, så fin ju! Vad äre det för ras? :) Ja, jag har hört det, ska verkligen ta vara på valp-tiden :) Tur att man är arbetslös för tillfället.. ;) haha

2009-10-01 @ 22:48:09
URL: http://ohstlin.blogg.se/
Postat av: Andrea

Hon är en blandning mellan chihuahua och Papillon, fast en väldigt stor variant :) Vad är din för ras? Jag har lagt upp lite bilder på min vovve som valp. Jag smälter lika mycket varje ggr jag ser dem. :)

2009-10-02 @ 10:21:11
URL: http://madmoisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0