Korgfrossa

Det var mina nya söta korgar från Indiska 39:-/st
Både billiga och miljövänliga då de är gjorda av återvunnet material!





By the way... Fy för Anna Anka. Hon var rätt ut sagt vidrig i dagens program eller så har tv3 verkligen klippt i hop programmet väldigt skickligt för att framkalla just dessa reaktioner mot henne. Man vet ju aldrig?
Provokation är ju det bästa sättat och få snacket att gå. Där emot gillar jag hon som letade lgh i dagens program. Vet inte varför? Hon verkar mest "normal" utav de tre. Måste ju bara se the gold and the beautiful :D Verkar vara bli årets Oscarnominering.

Idag hade vi en föreläsning om cellen. Hmmm det finns sjukt mycket detaljer att studera om en sådan liten del av kroppen.
Lilosider, mitrokondier, proteiner, peptider, polypeptider, ect.
Har dock varit jätte duktig och gjort nästan alla frågor till seminariumet på fredag. Har bara något frågetecken kvar kring en proteinfunktion men det får jag förhoppningsvis reda på i morgon under den fortsatta föreläsning om cellen, vävnader och huden i morgon.

Nu ska jag natta mig.
Sussa sött där ute ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0