Vad vore livet utan mat?

Detta är lite mat jag har gjort den senaste tiden:

Svart pasta med heta chilliräkor och kokosmjölk



Het räksallad med avocadoolja och ingefära
Fast den här gjorde faktiskt mamma :)



Enkelt är också gott,
Oxkött, ugnsbakade potäter och en kall vitlökssås



Sen har jag bakat lite muffins men glömde så klart fotografera resultatet :)

Den här gången blev det chokladmuffins med vita chokladbitar i!







Receptet hittade jag här på Receptcentralen
men jag bytade ut den mörka chokladen mot vit och hade inte fullt så mycket kakao i som receptet innehåller (min kakao var slut)

Nu ska jag bege mig till Kära lilla Linnea.

XOXO



Kommentarer
Postat av: MS

Recept på räksalladen tack? Ser grymt god ut! :) Trevligt att se lite uppdateringar förresten!

2009-11-18 @ 21:18:32
Postat av: Andréa

Det ska vi nog ordna :) Hade ni kul ute i helgen. Sorry att jag ej hörde av mig. Mannen ville hem o nanna så jag joinad honom helt enkelt. Va väl lika bra. Hade no cash ändå. Kramis

2009-11-18 @ 22:22:33
URL: http://madmoisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0