Låt det skina i de små julehusen :)


Studentlivet har verkligen fått en att uppskatta de små sakerna!
Som den här söta tändsticksasken jag köpte på julmarknaden i lördes.
Jättesöt! och dessutom såldes den till ett humant pris på 15 riksdaler :)

Mitt sparkonto börjar sina nu! Vette fasen var mina pengar har tagit vägen den här månaden. Helt crazy! och för att få reda på det så ska jag från och med den 25:e, the happy day - CSN-dagen, anteckna alla mina utgifter så jag får se var boven i dramet är. Tror det är hunden faktiskt ;) eller min jäkla mat.
Det är kanske inte meningen att en student ska äta hemmagjord pesto och färsk kalkonfilé!
Hmmm... Aja Våga vägra nudlar, YEAH VVN! Thats my new motto... VVN
Äsch slut på detta tramset nu och dags att ta tag i mitt Café (På Facebbok) :)
Ciao bellas!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0