Lalala, lite nya fynd kanske ;)


Ooo.. jag har två paket som ligger och väntar på mig...
Vad kan det vara? :)
Återkommer med bilder på det sen.
Just det, vann en skitsnygg sistersklänning på auktion tidigare.
Helt ny med tags kvar för 129 inkl. frakt.
Sjukt billigt. Hoppas nu bara att den går över magen ;)

Oj då klockan går.
Elin kommer och hälsar på mig klockan fem så man kanske ska ta en lite snabb eftermiddagsnap innan så att man orkar vara social!
En annan börjar nämligen jobba klockan 05:30 på mornarna och ibland tränar jag innan vilket betyder att jag sticker till jobb strax efter 4 på morgonen.
- Jag vet jag är inte riktigt frisk!
Sjuksköterskerna som står i akutens reception när jag kommer till jobb säger att jag är galen.
Men varför ska man vara som alla andra och träna efter jobb? Skönt o ha det gjort ju :)

Så nu förstår ni kanske varför jag är lite nannig i mellanåt...



Sistersklänningen





Sen fick jag en jättesöt kjol av mamma igår och jag kan inte riktigt förstå om den är i riktigt usel kvalité eller om det är meningen att den ska se ut så?! Titta på den sista bilden så förstår ni vad jag menar








Kommentarer
Postat av: Good girl

Shit! galning som tränar så tidigt innan jobbet! iofs så börjar mitt jobb ofta 04 på morgonen och jag måste åka med bussen 03 från stan... så då blir det ju till att gå upp vid 02 sådär... så det kanske till och med klår dina tidiga morgnar ;)

2009-06-25 @ 17:47:54
URL: http://goodgonebad.wordpress.com
Postat av: Carina

Vilken fin klänning :) Jag tror kjolen ska vara så, vissa sömmar ser lite "hafsiga" ut.

2009-06-26 @ 20:58:45
Postat av: Andréa

Good girl: Oj, redan klockan 2?

Gud va hemskt!! Du får du ju typ gå och lägga dig klockan 18:00 för att orka gå upp vid den tiden.



Carina: Jo fast det ser lite konstigt ut... Undrar hur den kommer se ut efter en tvätt :)

2009-06-27 @ 22:26:12
URL: http://madmoisella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0