Snart ar det hemfard.

Jaha da var det torsdag idag.
Jag aker hem pa sondag tidigt pa morgonen.
Kanns vemodigt.
Samtidigt som det ska bli fruktansvart skont att komma hem till sin egna mjuka sang och traffa Donnisen, mamma och mina kara vanner sa kommer jag samtidigt sakna Hanioti valdigt mycket.
Det kommer vara skont att vara hemma i tva dagar sen kommer jag vilja aka tillbaka hit.
Angest, att det kommer droja ett ar till nasta ggr.

Jag har nu funderar sa att min hjarna har blodit.
Men jag kommer nog att lasa till sjuksjoterska.
Kommer fortfarande sta uppskriven pa fastighetsforetagande men eftersom jag ar ganska langt bak i kon sa har jag inte mkt chans att kunna lasa det denna terminen och jag orkar inte vanta en termin till pa att borja skolan.
Orkar inte jobba kvar pa mitt jobb langre.
Har varit dar i 6 ar nu och det ar pa tok for lange...

Nu har jag fatt skriva av mig lite i allafall.
Dags att bege sig till Maxim och ata massa grillat och dricka retsina (kodavin)
Vi hors pa sondag folks.

Ciao

Kommentarer
Postat av: Good girl

Sjuksköterska kanske blir min sysselsättning i höst också! Om jag inte kommer in på mitt förstaval... det får jag veta på torsdag!! spännande värre...

2009-07-24 @ 17:50:40
URL: http://goodgonebad.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0