Lite fest i sommarvärmen...

Hade en super trevlig kväll igår hemma hos Linda.
Lite pics från kvällen:



Här är vi städade...



Snodde den här bilden av Linda´s facebook... har vi tagit några glas till här kanske? :)



Här var det bara glada miner..



Linda & mannen



Lindis Och Edda...Efter 5 foto så var detta det bästa... hehe efter Rosévinet blev jag inte så stadig på handen :)



Söta sandra.
Observera de äckliga jordgubbsen.
De lägger alltid fina jordgubbar överst sen är de andra under helt mosade.



Här är jag glad och berusad!
Syns det? hehehe
Bilden snodde jag från sandra´s facebook, Tack sandra :)



Kommentarer
Postat av: p u s s y d o l l

Sv; Japp det tror jag! :D Cool profilbild :P

2009-07-05 @ 18:44:59
URL: http://pussydoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0