Jäkla Donkan

Deras jäkla kampanj med att få ett glas på köpet är ett jäkligt smart knep.
Fan jag vill käka på Donkan alltid, för man får ju ett glas!
De är inte ens fina men ändå vill jag har fler & fler & fler, ja ni fattar vinken.
Precis som man blir lurad av ta 3, betala för 2 erbjudanden... OOoo då får man ju ett par gratis.
WOW.

I dag gjorde MacDonalds att jag köpte en McFeast med plusmeny.
Jag hatar dem. Tvi... men gott va det... Men nu när jag gogglade efter en passande bild och hitta den här nedanför så ser jag att man även kan köpa en salladsmeny och få ett glas.
Ojoj... tur att jag åker i morgon för annars hade det blivit väldigt många glas och sallader!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0