Internetcafe

Hejsan my friends.
Jag vet att det var alldeles for lange sendan jag skrev men vad ska man gora!
Vi bara latar oss har i Hanioti.
Sover, solar, ater, och ater lite till.
I gar hade vi 38 grader varmt har.
Da klagade jag faktiskt en del.
Men i dag har vi haft det svalt och skont bara 34 grader :)

Jag har blivit brun som en pepparkaka nu...
Langtar redan hit nasta ar igen.. hehe

En rolig incident hande i gar morse nar jag gick till Konditoriet nedanfor for att handla Bougatsa till mannen.
Hon som har konditoriet kande igen mig fran forra aret och tyckte jag hade blivit sa smal och fin.
Man tackar. Henne gillade jag direkt hehe...
Bougatsa ar for er som inte vet en mannagryns"bakelse" med florsocker och kanel.
Den ar super god!
Langtar tills i morgon da ska jag minsann festa till och ata det eftersom det ar helg.

Na nu ska jag kika lite pa facebook ocksa innan mina minuter forsvinner har.

Ha det fint sa hors vi.

Kramisar


Kommentarer
Postat av: Carina

Heej!

Vad mysigt det låter och vad kul att damen kände igen dig + att du fick en fin komplimang på köpet :) Åh, vad svårt det måste vara att välja vad du ska läsa till men du kommer säkert på vad som passar bäst :) Ha det nu så bra! Kramis

2009-07-13 @ 19:33:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0