Hold the tumbs!

Ni måste hålla tummarna för mig...
Tror jag ska ta och bli kristen igen och be till Gud :)

Jag står som 4:e reserv till att komma in på Kristianstads sjuksköterske utbildning.
Jag har bestämt mig och det är verkligen det jag vill!
Många på jobb säger att jag har en stor chans att komma in och jag hoppas verkligen att de har rätt!
Senare vill jag utbilda mig till barnmorska eller skolsköterska men jag har ju några år till på mig och fundera :)

Nu i början på augusti får jag i allafall reda på om jag blir antagen till den 2:a uttagningen.

Vad tycker ni? Kan ni se mig som en sjuksköterska?

Hehehe... jag hatar blod och sprutor!!
Hoppas man vänjer sig :)

Jag lovar lägga upp bilder snart... håll ut...
Jag slafar nämligen hos min mor för att få hjälp med Donna...
besvärligt med hundar, TIPS: SKaffa inte en ;)
Hehe jooo jag älskar mig virvelvind.

Ciaoooo


Kommentarer
Postat av: Emelie

Jag tror det kommer passa dig som handen i handsken. Bara du inte flippar ut om patienterna är lite jobbiga! ;) Hoppas du kommer in! Btw om du är 4 reserv så kommer du in!



Ha det så bra! Kram

2009-08-03 @ 17:50:58
URL: http://emelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0