Matmarknad

Hejsan min lilla blogg.
I dag har jag varit på matmarknaden i stan (hbg)
Typ bara tyskar och britter som har sina stånd(?, :)) där.  
Jag och mammsen klämde i oss vars en tysk gyros.
Kan ju säga att jag föredrar de grekiska framför de vi åt där.
Va typ bara bröd... och någon blaskig så kallad tzatziki..

Sen åt jag tyska pannkaksbullar med chokladsås.
De var väldigt smarriga, Köp dem om ni pyser ner där..
Glömde tyvärr att slänga fram kameran men jag ska ner i morgon igen så då får jag ta igen det :)

Jag ska testa äta polsk mat i morgon.
Jag har vad jag kommer ihåg, aldrig ätit någon polsk mat trots att jag kilade stadigt med en polack i 2 ½ år.
Sen är det fredag i morgon så då är man värd ett glas vin också ;)
Ska dessutom ut och promenixa med Carina och Apollon någon gång efter jobb...
Mycket att se fram emot i morgon med andra ord.

Just det, jag köpte engelsk fudge också.
Sjukt dyrt fick typ 3(!) bitar för 51 kr...
inte konstigt egentligen med tanke på att det kostade 28kr/hg.
Men det var faktiskt helt ätbart, ligger och myser i min mage nu :)




Så här så fudgen ut i allafall...

Dags och avsluta och pussa lite på Donna.
Adios amigas



Kommentarer
Postat av: Emelie

Tja! På tal om mat och polacker ditt ex brukar handla hos mig om dagarna och då tänker jag bara på dig! :) Hur länge ska matmarknaden hålla på?



Lutar faktiskt åt vitt bord och så, alltid bra med någon som tycker till. Då är det inte bara mamma som säger att svart är skit ;) hehe



Jo pappa har också fått canser nu, fick reda på det när jag kom hem från vår resa. Men han har inte opererats ännu! Med Mamma är det ok.



Var bor du nu?



Kraaam

2009-08-13 @ 21:38:51
URL: http://emelism.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0