Clothes, clothes... my poison :)


Jag har ju, som ni också märket varit dålig på att uppdatera bloggen när jag var i Greklandet så jag får väl ta igen det nu :) Här är lite som jag köpte där men även innan och efter...





Det svarta Fornarinabältet köpte jag i Grekland På Mega Outlet för 20 euro, Det gråa köpte jag på MQ för 300 kr på Rean
och det cremefärgade skinnbältet fick jag av mamma. Det kommer från Lady Line och kostade 500:- på Rean.





Köpt i Grekland på Mega outlet.
Enkel men söt vardags tröja från Fornarina.
25 euro.





Givenchy solbrillor. 140 Euro & köpta på Cosmos i Thessaloniki.





Denna underbart söta topp hittade jag i en ganska ny affär bakom kullagatan.
Har inte upptäckt den tidigare. Egoo heter den i varje fall och jag kommer verkligen kika in där fler gr.
Fick den för halva prist dvs. 550:-







Detta enkla men söta linnet är också från fornarina.
Kostade cirka 20-30 euro
Kommer inte riktigt ihåg.



Föresten. Jag funderar på och kanske flytta till Kristianstad om jag nu kommer in.
Hade varit kul och testa något nytt.
Kanske ska ta och prata med mannen först för att se vad han tycker om det.

Nä nu ska jag äta lite kravmärkt Vaniljglass från SIA med chokladsås.
Jäkla cravings jag åker på när jag har min "flickvecka"

Kalispera!



Kommentarer
Postat av: MS

Hej sötnos! Jag måste säga att jag förstår verkligen inte hur du har råd att shoppa så mycket som du gör! (en annan skulle sitta hemma och äta nudlar varje dag då - utan något ljus för jag inte hade råd med elen ;) ) Fast det ändrar sig väl snart ;)

2009-08-04 @ 09:12:14
Postat av: phiie

Hejsan! Vad har du gjort idag? /Phiie

2009-08-04 @ 20:30:06
URL: http://phiie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0